مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟
بازدید : 384

مبلمان کلاسیک فرانسوی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مبل های عصر حاضر است که معمولا افراد خوش سلیقه آن را انتخاب می کنند. اگر می خواهید بدانید این مبلمان چه ویژگی هایی دارد و چرا اینقدر محبوب است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. همه ما می دانیم که فرانسه از نظر مد همیشه چند قدم جلوتر از سایر کشورها بوده است. از مهارت در مد و لباس گرفته تا مبلمان و دکوراسیون. اوج شکوه و زیبایی را نیز می توانید در معماری ساختمان های این کشور مشاهده کنید. امروز می خواهیم در مورد مبل کلاسیک فرانسوی بیشتر بدانیم. مبلمانی که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و طرفداران خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با این نوع مبلمان با ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟ مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ
مبل فرانسوی هم اشرافی است و هم پرطرفدار، در واقع تلفیقی از این دو هنر است که سال هاست تولید می شود و توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین انواع مبلمان پیدا کند. طراحی این نوع مبلمان بسیار شیک و زیبا است. این نوع مبل برای استفاده در خانه هایی که سبک معاصر دارند بسیار مناسب است. این سبک مبلمان کم کم در کشورهای دیگر رواج یافت و وارد بازار شد. بسیاری از تولید کنندگان شروع به تولید مبلمان کلاسیک فرانسوی کردند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های فیزیکی
اگر بخواهیم از ظاهر این مبل به شما بگوییم بارزترین ویژگی پایه های مبل کلاسیک فرانسوی است که دارای انحنای بیرونی است. به مرور زمان بر روی این نوع مبلمان حکاکی هایی انجام شد که آن را پیچیده تر و ظریف تر کرد. البته در نظر داشته باشید که جزئیات و کنده کاری های روی مبل کلاسیک فرانسوی باعث افزایش حجم و وزن آن می شود. مبلمان کلاسیک فرانسوی علاوه بر ظرافت و زیبایی از کیفیت و راحتی بسیار بالایی برخوردار است. می دانید که هر چه مبلمان تمیزتر باشد، قیمت بالاتری دارد. همین امر در مورد مبل های فرانسوی نیز صادق است. منحنی ها و خطوط متقارن بسیار صاف به کار رفته در طراحی مبلمان کلاسیک فرانسوی باعث می شود قیمت مبلمان نسبت به مدل های دیگر بیشتر شود.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ
استفاده از رنگ های خنثی به خصوص سفید در طراحی مبلمان فرانسوی بسیار رایج است. در واقع رنگ سفید تا حدودی نماد خانه های فرانسوی است و به همین دلیل طراحان فرانسوی بیشتر از رنگ های سفید و رنگ های متنوع دیگر مانند آبی آسمانی، سبز روشن، خاکستری و نقره ای در طراحی های خود استفاده می کنند. آیا تا به حال دقت کرده اید که با دیدن یک خانه فرانسوی چقدر احساس راحتی می کنید؟ درست حدس زدی این حس آرامش به دلیل وجود رنگ های خنثی است. نکته جالب این است که هرگز نمی توانید رنگ های روشن را در این نوع مبلمان مشاهده کنید. در بدترین حالت از سبز، آبی، صورتی، قرمز تیره و طلایی استفاده می شود. طرح و رنگ این مدل از مبلمان کلاسیک فرانسوی تاثیر زیادی در زیباسازی منازل دارد پس در انتخاب رنگ مبل خود دقت کنید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبلی
معمولا پارچه های به کار رفته در طراحی این مبل از پارچه های کتان و ریون با نقش و نگارهای ظریف و ساده می باشد. البته می توانید از پارچه های لوکس دیگر مانند پارچه های ابریشمی، مخملی و توری نیز روی مبلمان فرانسوی خود استفاده کنید. پارچه به کار رفته بر روی مبلمان کلاسیک فرانسوی بسیار با کیفیت بوده و طرح های منحصر به فردی بر روی آن ها شکل گرفته است. البته این را بدانید که همه این پارچه ها جزو پارچه های گران قیمت هستند، پس اگر مبل فرانسوی برای خود انتخاب می کنید باید برای دکوراسیون سایر قسمت های منزلتان هم هزینه کنید.

همچنین بخوانید : جدیدترین مدل مبل استیل 99; مبلمان شیک و زیبا
مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

چوب
استفاده از بهترین مواد در ساخت مبل کلاسیک فرانسوی از ویژگی های مثبت آن است. یکی از مهمترین موارد در طراحی مبلمان چوب است. در ساخت مبل های فرانسوی معمولا از چوب راش استفاده می شود که از ویژگی های آن استحکام و دوام بالا می باشد. این باعث شده تا بتواند وزن بالایی را تحمل کند. چوب گردو، روسی، افرا و آبنوس از دیگر چوب های مورد استفاده در ساختار مبلمان کلاسیک فرانسوی هستند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

در آخر باید بگویم مبلمان کلاسیک فرانسوی از آن دسته مبلمان هایی هستند که به راحتی می توانید در دکوراسیون های امروزی از آن استفاده کنید و شکوه و زیبایی را به خانه خود ببخشید. مبلمان کلاسیک انواع مختلفی دارد و اگر خانه کوچکی دارید و فکر می کنید این مبلمان برای خانه شما مناسب نیست، در اشتباهید. این مبلمان برای فضاهای کوچک نیز مناسب است. در گذشته حکاکی هایی که روی مبل فرانسوی استفاده می شد بسیار پیچیده بود، اما به مرور زمان این حکاکی ها ساده تر شدند، بنابراین مدل های فشرده و متنوعی وجود دارد. بنابراین حتی اگر یک آپارتمان کوچک دارید، می توانید با خیال راحت یک مبل کلاسیک فرانسوی را انتخاب کنید. از مبلمان کلاسیک فرانسوی در سبک های مدرن استفاده نکنید. سعی نکنید با استفاده از مبلمان فرانسوی در یک اتاق نشیمن مدرن یک سبک ترکیبی ایجاد کنید.



نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت : 19:31
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید